torsdag 25 november 2010

Snööööööööö!

Pepparkaksdeg!!!!

Favorit i repris-rubrik =) Av ren jä*elskap såklart! Nu börjar mängden snö i huvudstaden bli anständig också. Och den är vit och fin och fluffig! Igår var jag som sagt Malte och Meyavakt. Stackars Malte, han hostade ganska mycket. Hoppas han blir frisk snart!! Efter det åkte jag till Anna för att äta nachos och PEPPARKAKSDEG! Vinter-premiär! Det var gott. Idag har jag utnyttjat den motivation jag har nu till max och fått massa gjort!!! Dessutom har jag hunnit knalla förbi min jobb och fixa min lön. Det saknades viss lite på den. Men nu är det fixat. Inte nog med det ska jag snart dra in till stan för att kolla på SKIDOR med Ellie och Veronica! Yay det ska bli roligt! Inte för att jag tror jag kommer att köpa några, men ändå! Vill ju lära sig så jag vet vad jag ska köpa! =)

Pepparkaks-vindskydd. Made by me. Såklart.

Inga kommentarer: