fredag 3 september 2010

Dagens lista part 2

5 dåliga saker med att sitta instängd i ett rum helt ensam hela dagarna

1. Jag kan kolla facebook, expressen, bloggar och andra mindre relevanta sidor utan att någon tycker jag är oambitiös. Ibland är det bra att ha lite press på sig.

2. Jag kan förvisso sitta och trycka i mig kakor utan att behöva bjuda någon, men det är även rätt ensamt att äta kakor helt själv.

3. Jag får prata med mig själv. Och det ger mig i och för sig väldigt bra svar, men leder inte till några intressanta diskussioner. Dessutom tror folk man är lite konstig.

4. Jag kan öppna och stänga fönstret baserat på min egen kroppstemperatur och mitt eget syrebehov. Problemet är att jag är väldigt dålig på att känna av när luften börjar bli dålig, så jag tolkar syrebristen som brist på koffein i blodet.

5. Jag kan sprida ut mina saker överallt. Och jag gör det. Därav en väldigt irriterande oordning bland mina saker.

Inga kommentarer: