tisdag 14 september 2010

Ordning och reda

Bild från i helgen. Glada människor.

Nu har jag städat klart. nu är min lägenhet kliniskt ren (överdrift!), och dessutom har jag omorganiserat så jag har massa plats över. Dock har jag som vanligt massa saker som ska ner i källaren. Fasttar inte vad allt kommer ifrån. Det är grymt mycket saker i mitt förråd. Borde be min mamma komma och hämta lite så man kan komma in i förrådet. Men det vill hon nog inte gissar jag. Får kanske börja skicka med folk saker till habo, en bok i taget liksom, så kan jag lagra det där nere. Bra idé, tål att tänkas på. Nu ska jag slå på min TV och hoppas den inte har dammat igen så den börjar brinna. Det var visst ett tag sen jag använde den. Men idag har jag förtjänat det. Och så har jag nog förtjänat lite chokladsås med glass. Jo. Definitivt förtjänat det.

Inga kommentarer: