tisdag 28 september 2010

Oinspirerad

Känner mig allmänt oinspirerad just nu. Oinspirerad till att blogga, till att plugga, till det mesta. Anledningarna till det är flera. Som att jag fortfarande dras med en envis förkylning, den är inte alls speciellt jobbig längre, bara irriterande. Dessutom håller jag på att bli tokig på att jag inte kommer åt databasen för mitt exjobb från min dator, eller från skolans datorn, vilket innebär att varje gång jag vill veta något (det vill säga ofta) måste jag gå och störa min handledare. En gång om dagen är okej. Vid uppemot 25 gånger om dagen känner jag mig en aning störande. Vilket så klart är irriterande eftersom jag inte kan störa dem ännu fler gånger, vilket gör att jag inte kan få reda på allt jag vill veta! Störigt! Störigt! Måste fixas!

Nu ska jag tänka lite genetik!

Inga kommentarer: