måndag 6 september 2010

Paus från pausen

Nu har jag paus från min paus, eller hur det nu blir! Jag har btw klippt mig idag. Jag tänkte boka av tiden, då det är lite slöseri med plugg-tid att åka och gör något så ytligt som att klippa sig tycker jag, men det hann jag inte göra för jag glömde bort det innan de stängde i lördags och sen hade jag första morgontiden idag. Så jag har klippt mig, hos en ny frisör. Lite läskigt, så hon fick inte göra något experimentellt, bara frisera till det lite. Jag är nöjd tror jag. Inte lika duktig som min vanliga frisör men helt ok! Jag vågar gå ut. Vilket jag inte ska göra för jag ska plugga. Fast nu hade jag paus. Så var det. Så nu ska jag ju ut och gå en sväng och andas lite luft. Här inne finns det nämligen inte så mycket. Sen ska jag äta lite yoghurt! Ajöss!

Inga kommentarer: