onsdag 15 september 2010

Syster Yster i Stockholm

Idag hämtade jag min kära, bästiga syster på centralen. Nästa gång får hon tas sig hit själv. Men så glad att träffa henne. Vi åt mat hemma hos mig, och sen lämnade jag henne där och gick på seminarium på KVA. Scott Creel pratade om varg-hjort interaktioner. Han jobbar i Yellowstone, ganska coolt. Det var intressant och han var väldigt duktig som föreläsare. Sen trollade jag mig hem till min skokartong där min syster och hennes ROSA dator. Vi har kollat på idol.

Idag i skolan har jag börjat labba, jätteroligt, men känner mig lätt förvirrad. Men det går nog över när jag kommer in i det. Fast i morgon ska jag sitta vid datorn igen, och fortsätta labba på måndag för alla grejer gick inte få tag på innan det. Nu ska jag sluta sitta vid datorn för mitt batteri tar visst snart slut. Tjo hej!

Inga kommentarer: