söndag 19 september 2010

Jag är glad!

Bild från i somras. Jag älskar gryning, men skymning är inte fy skam det heller!

Nyss inkommen från en promenad i skymningen! Så mysigt! Det var nästan tomt på folk i skogen, vilket är toppen tycker jag!! Vet ni vad? Jag är så glad! Ni vet bara sådär superglad utan anledning! Tycker världen är rätt fin på hösten!

Igår var Helena, Terre, Ellie och Anna här och vi åt tacos och schwartzwaldtårta! Det var så gott! Jag åt lite rester till middag idag, det var också gott! =) Sen spelade vi sequence. Det blå laget vann. Vilket inte säger så mycket eftersom lagen ändrades hela tiden så alla var i både blå och röda laget. Men jag var ursprunglig blå så det var nog jag och Terre som vann. Tror jag. ;)

Nu ska jag städa undan det sista sen igår!

Inga kommentarer: