onsdag 8 september 2010

Socialt umgänge

Att sitta instängd i skokartongen har sina nackdelar. Om man bortser från bristen på luft här inne, trots vidöppet fönster, så lider jag även av att jag ser ingen annan än min egen nuna (i spegeln dessutom!). Det här leder till att jag nu börjar känna av bristen på att prata med folk. Det är lite jobbigt. Men jag ska bara sitta inlåst här några dagar till, inte ens en vecka! Sen ska jag vara helt galet social!

Idag var jag i alla fall ner på skolan och lunchade med Sandra, mycket trevligt. Ikväll ska jag åka till Ellie och vi ska ha Onsdag där. Det serveras nachos och kladdkaka! Yummie! Onsdagar kan vara min favoritdag i veckan. Definitivt bättre än tisdagar. Tisdagar är så långa.

1 kommentar:

Me & Everyone sa...

Nästa vecka får du ju vara social med mig med =)o mitt nyklippta hår ;-)