måndag 23 augusti 2010

20-21/7 2010

Jag trivs bäst ovanför trädgränsen. Man ska vandra i himlen, inte under.

20/7 Tisdag kl.03.57
Pollykaka, nybakat bröd, Marabou Vinter, SMÖR! Herregud vad jag saknar det!

20/7 Tisdag kl. 12.35
En riktigt god caffe latte med vaniljsmak vill jag ha! Just nu kan jag inte sluta tänka på mat! Har lite lätt hemlängtan, eller inte hemlängtan, utan mer längtan efter vänner och familj. Men, med 2 nätter kvar innan ledigheten ska det nog bli så bra så! Sen ska jag ägna en vecka åt att frossa! Hurra!

Japanska bildpussel is da shit!

21/7 Onsdag kl.14.55
Idag till frukost åt vi müsli med hallon/blåbärssoppa. Det var det klart äckligaste jag ätit här. Tur att müslin är slut nu. Allt var äckligt, smakkombinationen, konsistensen, uäck!
Till lunch åt vi snabbnudlar, som vi istället för att blanda med kryddorna kokade med tomatsoppa. Var tråkigt med ätbart. Tomat-smak brukar vara tråkigt har jag just kommit fram till.
I morgon ska vi gå ner till Kläppen igen. det ska bli skönt att komma ner men det blir en lång vandring. Sen tar vi en taxi från Kläppen till Funäs. Väl där ska grabbarna sova på vandrarhem och jag ska träffa mina föräldrar och äta choklad. Det ska bli så himla skönt! Idag ska vi äta ris med lite snabbmakaroner (rester) i en potatis & broccolisoppa. Låter som en härlig blandning!?

Inga kommentarer: