tisdag 31 augusti 2010

Springa! Hoppa! Studsa! Glad!

Tjiho! Jag är så glad idag! ALLT kommer lösa sig, för jag har så fantastiska människor omkring mig som supportar mig när det behövs! Tack! Tack! Tack för att ni är så bra! På grund av er är jag så glad att jag var tvungen att ut och springa en runda för att dämpa all överskottsenergi som gör att jag inte kan sitta still! Jag sprang min 3,1-kilometersrunda åt fel håll, så allt upp och ner kom i början, mycket lättare så! Så det gick hur enkelt som helst! I helgen ska jag nog leta reda på en lite längre runda, måste ju få kämpa lite!

Idag har jag ätit lunch med Karin och Åsa! Det var så roligt att träffa Karin igen efter sommaren och Åsa är det alltid roligt att prata med, även om vi numera ses nästan dagligen! :) Maten var dessutom jättegod!

I morgon flyttar min bästa Ellie! Så i morgon kväll ska jag få bära flyttkartonger! Ska bli riktigt kul, jag ser faktiskt fram emot det! Och det ska bli så roligt att se Ellies lägenhet! Usch vad jag känner mig äckligt positiv just nu, som en sån man inte vill umgås med när man är på dåligt humör! Så nu ska jag trolla fram lite mat, det är i alla fall aldrig kul!

Inga kommentarer: