lördag 28 augusti 2010

Rallylydnad

Helena och Meya på plan!

Söta Rally

Tjooo! Idag har jag minsann varit på Lidingö brukshundsklubb och kollat när finaste Helena och Meya hade sin tävlingspremiär i rallylydnad! Dom var så bra! Jag är djupt imponerad! Helena passar Rally också, så jag fick låna honom hela dagen! Rally är så söt när han inte studsar och knockar mig i skallen. Det har hänt. Tack Helena för en jättehärlig dag!

Meya med sin fina rosett!

Väl hemma var jag helt slut och misstänker att jag råkat somna en stund. Så nu lär jag vara vaken halva natten. Därför har jag ett projekt. Det innefattar min ugn och mjöl på golv, diskbänk, mig själv och så vidare. Jag bakar bröd. Andra försöket i mitt liv (scones räknas inte, och tekakor är gränsfall), och det ser ut att gå åt skogen det också. Men snart så sätter jag det! Förra gången fick jag slänga alltihop, får väl se hur det går nu. Har ringt min kära mamma ungefär hur många gånger som helst för att fråga viktiga saker som "Degen är ingen deg, vad gör jag?"., "Degj*veln jäser inte, vad gör jag?" Känner mig otroligt huslig. Nu ska jag ner och köpa ny jäst innan ICA stänger! Skitdeg!