torsdag 26 augusti 2010

Kräftor

Igår var det onsdag, vilket såklart innebär onsdagskväll. Det firades med kräftor, vitlöksbröd, aioli och fruktsallad! hur gott som helst! Så nu har jag ätit kräftor för i år, jag missade visste vår årliga kräftskiva. Men nu är jag nöjd, så gott är det inte. Hur som helst hade jag och Ellie i uppdrag att köpa kräftor, vilket vi såklart inte gjorde förrän vi var på väg till dagiset för att hänga där ett tag. Så vi körde snabbtining i.. ett akvarium! Fungerade alldeles utmärkt tycker jag. Dagiskunderna blev kanske lite förvånade när det stod ett akvarium med kräftor i =) Tråkigt med igår var att Terre inte mådde så bra så hon kunde inte äta något. Men hon verkar må lite bättre idag så det är bra!! =)

Idag har jag varit riktigt duktig och vart i skolan sen runt 8.30. Vill bara bli av med inskrivningen av all data, det är så plågsamt tråkigt. Jag har iaf köpt en låda kakor och ställt här. Kakor är viktigt för att hålla sig i studie-form. Sen har jag även haft en påse frukt här, det är också bra. Men nu ska jag fortsätta, tänkte inte gå hem förrän jag är klar med första lyan. Hejja hejja!

Yummie!

Inga kommentarer: