lördag 21 augusti 2010

Fyndat

Idag har jag vart i skolan och fixat lite. Var och hälsade på min handledare Karin en sväng och Philip hade lämnat 800 gr Marabou Vinter Choklad till mig! hahaha! Jag ska berätta om den chokladen en annan gång. I brevet stod det bland annat "I figured you would eventually run out of it and need some more", och det roliga är att min sista vinter-choklad tog slut igår! :) Philip är en snäll person han! :D

Jag har även vart en sväng i Kista med Ellie. Hittade en fiiiin klänning till morgondagens kalas, det fanns bara en kvar, och den var i min storlek och dessutom visade det sig att den var på slut-rea och bara kostade 79 kr. Grejt! nån gång måste man ju ha lite tur också! :D Den är svart med guld-prickar och lilarosa detaljer. Jag gillar den massvis!

I morgon bitti ska jag ut och springa (läs jogga sakta) en sväng. Om jag orkar ska jag ta mig hela vägen bort till "back-spåren" och springa där. Eller så springer jag i skogen runt knuten. Vi får se helt enkelt. Men nu ska jag sova.

Inga kommentarer: