tisdag 24 augusti 2010

Hemligt

Najs!

Har just installerat mig i det väldigt hemliga exjobbs-rummet på skolan. 5 datorer med tillhörande skrivbord (eller tvärtom, jag vet inte) finns här, samt en grön fåtölj, modell 1823. Gardinerna är blå med mystiska mönster på. På datorn är det inte Microsoft Word installerat, utan något så gratis som open office writer installerat. Jag fick problem när jag lyckades få det i helskärms-läge och sen inte kom ur det. Verkar mystiskt. Överlag är nog det här rummet rätt hemligt, framförallt som jag känner mig lite övergiven här, terminen har ju egentligen inte dragit igång än, så jag är helt ensam i rummet med den gröna fåtöljen. Fyra av fem skrivbordsstolar är gula, den sista är röd. Borde definitivt byta till en röd.

1 kommentar:

Me & Everyone sa...

Är det bara vissa som får använda det hemliga rummet då eller???