tisdag 19 oktober 2010

Det som inte dödar härdar!

Woho! Vilket danspass det var idag. Jag kommer ha ONT i mina stackars otränade magmuskler i morgon kan jag lova. Jag var så trött i dem att jag knappt kunde andas ordentligt på vägen hem! Vår instruktör sa något i stil med "Idag tänkte jag köra lite extra mage." And she did! Det känns lite i benen också, men magen, aouch! Men det var sjuk kul! Vi ar världens fulast slutpose på vår dans. Så ful att jag kommer behöva visa den för alla. Vår dans är inte ful när vår instruktör gör den, men jag ser såklart ut som om jag har bly i benen, så den kan jag ju inte visa för folk. Men slutposen haha den är så ful, att man kan inte göra den snyggt, om ni förstår hur jag menar.

Nu ska jag tycka lite synd om mig själv och mina onda magmuskler. Tycker jag förtjänar det!
Men herre-min-gud va roligt det var idag!!! Yay!

Inga kommentarer: