lördag 23 oktober 2010

Kulturell

Idag har jag vart väldig kulturell. Vi glömmer den lilla sund jag jobbade. Efter det var jag och min mamma på cosmonova. Vi såg Dinosaurier i 3D. Den var okej. Alla deras filmer är ju rätt coola och väldigt pedagogiska så därför var den bra. Men på cosmonova ska man se cosmonova-filmer och inte 3D-filmer. Min åsikt. Men den var hel ok! Sen gick vi på museet. Alltid lika roligt att gå runt där. Rena lekstugan. Fast vi hade inte tid till att gå runt på hela museet jättenoga, trots att vi hade ganska många timmar på oss. Det är ett STORT museum!

Sen följde jag min mamma till hennes tåg. Efter det har jag kollat på nya Robin Hood-filmen. Jag föredrar helt klart Disneys verision. Den här var bra de sista två minuterna, annars var den bara lång och seg. Imorgon blir det långis med trevligt folk och fina hundar. Ska bli skoj!

Inga kommentarer: