onsdag 27 oktober 2010

Onsdag!!

Så vare onsdag igen. Favoritdag! Idag ska vi äta äppelpaj med vaniljsås! Fast det kanske snarare blir vaniljsås med äppelpaj. För min del i alla fall. Jag och vaniljsås hör ihop! Så gott!

Just nu hänger jag och Ellie på dagis i väntan på att Helena ska sluta träna. Vi är Malte och Meya-vakt. Malte börjar bli så stor. Men fortfarande lika söt. fortfarande lika vassa valptänder. han har just sprungit runt, runt, runt som en annan galning. Charmtroll!

Idag höll jag på att inte komma ur sängen, jag var så trött och det var så mörkt ute. Höst-trött kallas det.

1 kommentar:

Natalie sa...

Nope! Inget alls, men har varit sugen i några år! (När jag tänker efter börjar det bli ganska många...) Vore ju faktiskt så kul, och om man gör det tillsammans med någon är det större chans att man faktiskt kommer till skott! :)

Vem är du, egentligen? :) Kanske ska bli klätterkompisar? Har du klättrat nåt?