måndag 4 oktober 2010

Lite kär

Igår blev jag hämtad av finaste Terre och lämnade (motvilligt) tillbaka alla hundar på rätt plats. I Kallhäll blev vi bjudna på sen lunch av Helena, och såklart, viktigast av allt, jag fick äntligen träffa Malte! Han var ungefär så söt att jag dog lite inombords. Tassar som tefat och öron som var alldeles för stora. Han var hur cool som helst, kampar redan jättefint, orädd och alert. Jag är såklart grymt avundsjuk, men det var ju väntat. Men Helena förtjänar en Malte, så jag är jätte-superglad för att hon fått en så bra hund! Ska bli så roligt att följa honom! Eftersom Malte var så söt, så stannade jag en stund hos Helena. Vi såg på Sex and the city och fascinerades över hur söt Malte var. Malte passade på att kissa i sängen. Gulligt tycker jag, på ett sätt som bara hundfolk förstår. Vill ni titta på bilder (som är högerklicks-skyddade så jag inte kunde stjäla dem hit) på söta Malte så finns de här: -KLICK-

PS. Filmen var bra, har inte sett den innan.

PS2. Vi åt choklad också! Kunde väl ingen tro om oss.

1 kommentar:

Mamma sa...

Jag har full förståelse för att du blev kär. Han är bedårande!