måndag 25 oktober 2010

Lunch

Lunch. Socker är nyttigt. Typ.

Nu äter jag lunch. Det blev gröt. Något jag lärde mig äta i somras. Fast måste erkänna att det är godare på fjället, med lite kokta myggor i. Hur som helst har jag kommit på varför jag inte borde sitta hemma. Det är för att jag tar bara töntiga pauser, typ lagar lite mat, äter, sätter mig och plugga igen. Vilket gör att väldigt snart orkar jag inte med plugget, jag behöver riktiga pauser. I skolan är det väldigt mycket paus när det är paus. Hemma blir det bara nästan paus. Ingen normal människa klarar nog av att förstå mitt resonemang här. Men så ligger det till i alla fall. Mitt T på datorn är lite muppigt, så om det saknas ett T när jag skriver så vet ni varför. Tack för mig!

1 kommentar:

Natalie sa...

Vad roligt! Du är hjärtligt välkommen att snubbla in fler gånger! :) Vi kanske ska ta tag i klätterkursen tillsammans..? ;)